Мир Солнца
Реклама

Добавить объявление


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
Вдохновение Карпат - коттедж в горах Карпатах
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Отель Фантазия
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна
Номера от 730 грн.
СКИДКА -3%

Турбаза Эльдорадо
Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Номера от 490 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Корпус 2 санатория Квитка Полонины
Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Номера от 450 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ
Отель Славутич-Закарпатье
Славутич Закарпатье
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-2% онлайн заказ
Зачарованные Карпаты
Зачарованные Карпаты
Закарпатье, Воловец
Коттеджи от 400 грн.
Есть номера









В ОТПУСК.РУ - все о туризме и отдыхе: предложения турфирм,  поиск туров, горящие путевки, описание отелей и отзывы об отелях, визы, авиа и ж/д билеты, расписание поездов, погода на курортах, информация о странах, поиск попутчиков


[Vox.com.ua] Портал українця



Всі об'єкти Закарпаття


СКИДКИ И АКЦИИ
при онлайн бронировании
Зачарованные Карпаты туристическая база (Воловец, Карпаты) - Закарпатье
Зачарованные Карпаты
Закарпатье, Воловец
Скидка -2%
Туристическая база Еловый двор
Еловый двор
Закарпатье, Поляна
Скидка -2%
Отель Здравница Карпат
Здравница Карпат
Закарпатье, Поляна
Скидка -5%



Рекомендуємо у районі


Бігар садиба Воловець біля Пилипця
Бігар садиба
Закарпаття, Воловець
від 120 грн.
Приватний будинок У Наталії
У Наталії
Закарпаття, Воловець
від 180 грн.


Інші об'єкти району


Рейтинг готелів по Воловецькому району
Бігар садиба Воловець біля Пилипця
Бігар садиба Воловець
Лінія Арпада котедж Верхня Грабівниця
Лінія Арпада котедж Верхня Грабівниця
Готель Вікторія Воловець
Готель Вікторія Воловець
Готель Під Буковиною
Готель Під Буковиною
У Оксани приватний будинок Воловець
У Оксаны частный дом Воловец
Маринка котедж Воловець
Маринка котедж Воловець
У Толіка міні-готель Воловець
У Толіка готель Воловець
У Євгенії садиба Жденієво
У Євгенії садиба Жденієво
У Наталії садиба Воловець
У Наталії садиба Воловець
Під горою приватний будинок Воловець
Під горою приватний будинок Воловець
Надія готель Воловець
Надія готель Воловець
У Ярослава приватний будинок Воловець
У Ярослава приватний будинок Воловець
Річкова Форель (У Тимковичів) готель Воловець
Річкова Форель (У Тимковичів) готель Воловець
Грінвич готель
Грінвич готель Воловець
Едем готель Воловець
Едем готель Воловець
У Віталія готель Воловець
У Віталія готель Воловець
Вікторія готель Воловець
Вікторія готель Воловець
Гранд готель Воловець
Гранд готель Воловець
Едельвейс готель Воловець
Едельвейс готель Воловець
Боржава готель Гукливе
Боржава готель Гукливе
Наташка готель Гукливе
Наташка готель Гукливе
Курортний приватний будинок Жденієво
Курортний приватний будинок Жденієво
Уют приватний будинок Жденієво
Уют приватний будинок Жденієво
Садиба на Ровені приватна садиба Жденієво
Садиба на Ровені приватна садиба Жденієво
Чарівна Верховинська Садиба готель Жденієво
Чарівна Верховинська Садиба готель Жденієво
Смерековий двір готель Жденієво
Смерековий двір готель Жденієво
Сигіт приватний будинок Жденієво
Сигіт приватний будинок Жденієво
Берегиня міні-готель
Берегиня міні-готель Жденієво
Жди ня Ево готель туристична база Жденієво
Жди ня Ево готель туристична база Жденієво
Екстрим готель
Екстрим готель
Лісова Казка готель турбаза Жденієво
Лісова Казка готель турбаза Жденієво
Рейкарц Карпати готель Жденієво
Рейкарц Карпати готель Жденієво
Приватний будинок Лукача садиба Пашківці
Приватний будинок Лукача садиба Пашківці
Наталі мотель
Наталі мотель Підполоззя
Старий Плай готель-ресторан Латірка
Старий Плай готель-ресторан Латірка



Інформація про область


Про Закарпатську область
Закарпатська область
Туроб'єкти Закарпаття
Географія Закарпаття
Водні ресурси в Закарпатті
Флора і фауна Закарпаття
Клімат Закарпаття
Заповідні місця Закарпаття
Печери Закарпаття
Населення Закарпаття
Культура, мистецтво Закарпаття
Закарпатська музика
Монастирі, церкви в Закарпатті
Замки Закарпаття
Історія Закарпаття
Екскурсоводи по Закарпаттю

Туроб'єкти по районам:
Берегівський район
Великоберезнянський район
Виноградівський район
Воловецький район
Іршавський район
Міжгірський район
Мукачівський район
Перечинський район
Рахівський район
Свалявський район
Тячівський район
Ужгородський район
Хустський район

Карта Закарпаття:
Карта Закарпатської області



Теги сторінки


Екотуристичні геомаркетингові комунікації, Екотуристичні, геомаркетингові комунікації, отдых, Rest

 



Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com


Екотуристичні геомаркетингові комунікації

Сучасні напрямки геомаркетингових комунікацій -інформаційно-аналітичної та рекламної діяльності міських екотуристичиих, природогосподарських та природоохоронних організацій - органічно пов'язані з основними принципами урбокомненсаційпого екотуризму та з геомаркетипгом73. Особливістю геомаркетингу є його ресурсна спрямованість - як основний об'єкт ринкової діяльності пропонується комплекс просторових умов і ресурсів природного та антропогенізованого середовища як просторового базису споживчих потреб та послуг, а також специфічного об'єкта споживання та послуг. Однією з важливих складових гсомаркетингу є інформаційний менеджмент та реклама урбокомпенсаційного екологічного туризму.

Пріоритетними напрямками інформаційно-аналітичної екотуристичпої гсомаркетингової діяльності є такі:

- виявлення та опис туристично-рекреаційного потенціалу і доступних екотуристських ресурсів;

- збирання і систематизація спеціальної, насамперед, екологічної інформації, необхідної організаційно-управлінським (менеджерським) підрозділам екотуристичиих організацій, фірм, туристам та місцевим жителям;

- визначення цільових груп клієнтів, для яких ресурси і можливості природогосподарської чи природоохоронної території можуть становити найбільший інтерес;

- визначення можливого набору та змісту спеціальних екологомістких туристських послуг і власного екотуристсь-кого продукту (цілісного пакета екотуристських послуг);

73 Джеффрис II. Маркетинг, рекламно-информационная деятельность и контроль в области туризма // Материалы IX сессии ВТО (Буэпос Айрес, 30 ссптября-4 октября 1991 г.). - Буэнос Айрес, 1991.

¦> дослідження можливостей для надання нових додаткових послуг;

- розробка схеми і методів моніторингу думок клієнтів;

<- виявлення і залучення партнерів для розвитку екотуризму як на природогосподарських та природоохоронних територіях, так і в регіоні, державі та на міжнародному рівні;

- розробка цілісної стратегії і конкретних програм геомаркетингової інформаційно-аналітичної монітории-гової та прогностичної діяльності;

- створення системи інформаційного менеджменту екотуристичної іиформаційно-рекламної діяльності.

Стосовно природоохоронних територій в урбоком-пенсаційному екотуристичному геомаркетингу можна виділити певні специфічні аспекти.

По-перше, на відміну від турагентів і туроператорів, природоохоронні організації, як правило, володіють не тільки оригінальними типами екологомістких туристських продуктів (екологічні стежки, музеї природи тощо), але і «власними» екотуристськими ресурсами, які без їх участі повноцінно освоїти неможливо. Ця обставина є дуже важливою, тому що основна частина природоохоронних територій має нести свою безпосередню функцію - з мстою збереження природного генофонду забороняється будь-яке активне втручання у природний процес.

По-друге, сегментація туристичного ринку в Україні вже частково відбулася, що забезпечує організаторам екотуризму, природогосподарським та природоохоронним організаціям певний потенційний контингент клієнтів. Це певною мірою полегшує просування екотуристських продуктів на ринок. Але туристичний ринок аж ніяк не порожній, і конкуренція тут є досить суттєвою.

По-третє, певною перевагою природоохоронних організацій є наявна в них можливість розвивати туропе-

раторську екотуристичну діяльність самостійно і формувати сталі партнерські стосунки з усіма місцевими учасниками туристичної діяльності, займаючи при цьому провідні консолідуючі позиції.

Остання обставина має стратегічне значення у створенні довгострокових екотуристичних програм. Стратегію і тактику урбокомпенсаційного екотуристичпого геомаркетингу природоохоронних територій необхідно будувати на основі інтеграції спільних інтересів організаторів екотуризму та природоохоронних організацій, місцевого населення, інших природокористувачів (лісового, водного, сільського господарства), а також відпочиваючих і туристів.

Наступною важливою складовою урбокомпенсаційного екотуристичпого геомаркетингу є інформаційний менеджмент та рекламна діяльність.

У цілому технологія роботи з представниками мас-медіа, інформаційного менеджменту та PR (англ. public relations - зв'язки з громадськістю) в туризмі достатньо опрацьована74. Успіх іиформаційно-рекламної діяльності залежить від рівня її наукової організації, творчого рівня та здібностей менеджерів екологічного туризму, а також від зацікавленості і таланту журналістів. Основним завданням іиформаційно-рекламної діяльності є розробка та створення якомога більшої кількості різноманітних та цікавих науково-популярних зведень, атрактивних (емоційно насичених) відео- та аудіоматеріалів та, що дуже важливо, пошук гарного інформаційного партнера.

...


Джерело: Дмитрук О.Ю. Екологічний туризм: сучасні концепції менеджменту і маркетингу. - К.: Альтерпрес, 2004. - 192 с. (подані матеріали (анотації розділів книги) можливо використовувати лише для ознайомлення. Всі права належать їх авторам. Шукайте книжку у книжкових магазинах)

Передмова
Розділ 1. Екологічний туризм
1.1. Принципи, функції та завдання екологічного туризму
1.2. Гносеологічні та історичні основи екологічного туризму
1.3. Інтеграційні та стабілізаційні основи екологічного туризму
Розділ 2. Конструктивно-географічні основи менеджменту екологічного турихму
2.1. Іноваційні основи менеджменту екологічного туризму
2.2. Науково-методичні основи менеджменту екологічного туризму
2.3. Конструктивно-географічні та дидактичні основи фахової підготовки менеджера екологічного туризму
Розділ 3. Екологічний туризм в системі екологічного геомаркетингу
3.1. Теоретико-методологічні та практичні засади екологічного геомаркетингу
3.2. Екологічний туризм в системі урбоекологічного маркетингу
3.3. Концепція геомаркетингу екологічного туризму як базової основи сталого рекреаційного природокористування
3.4. Екологічний туризм у системі суспільно-економічних відносин
3.5. Суспільно-економічні основи та економічний зміст стратегічного менеджменту екологічного туризму
3.6. Суспільно-економічні чинники розвитку екологічного туризму
3.7. Екотуристичний потенціал та специфічні риси екотуристського продукту
Розділ 4. Реалізація концепції геомаркетингу екологічного туризму
4.1. Особливості геомаркетиніу екологічного туризму
4.2. Розробка комплексу геомаркетингу
4.2.1. Маркетинговий профіль екотуриста
4.2.2. Стратегії збуту і прогнозування потенційного попиту в екологічному туризмі
4.3. Екотуристичні геомаркетингові комунікації
Висновки





Популярні курорти:
Відпочинок у Карпатах - Довідник

Free blog counters